Med en professionel virtuel firmaadressen hos os, kan du repræsentere din virksomhed hvor som helst i verden.
Vi håndtere din post og pakke modtagelse og din virksomhed får sin egen postkasse. I vores adresseservice er der inkluderet gratis scanning af din post hvis dette ønskes.
Hos firmaadressen får du en professionel og attraktiv firmaadresse i vores kontorfællesskab i København K eller på vores søsterlokation Enkesædet.
Er du en nyopstartet virksomhed og eventuelt arbejder hjemmefra, kan du benytte et virtuelt kontor til at få et professionelt udtryk der styrker dit brand for dine kunder og partnere.
Er du en større virksomhed kan du benytte vores adresseservice til posthåndtering eller udvidelse af din kundekreds ved at udvide dit område med en adresse på en af vores lokationer.
Det er hurtigt og nemt at oprette en virtuel adresse hos Firmaadressen
Det eneste du skal gøre er:
1. Udfyld vores formular
2. Vi sender dig en kontrakt
3. Du sender underskrevet kontrakt samt ID retur
4. Når du har betalt kan du flytte din virksomheds adresse
Du vil efter ansøgningsprocessen få en velkomst mail med information om hvordan du flytter din adresse.
Vi ønsker at det skal være så nemt for dig som muligt, at have en firmaadresse hos os. Du kan derfor altid sende spørgsmål til vores email på info@firmaadressen.dk
Se vores pakker og priser og følg os på facebook