- Hvad er FORDELE MED have virtuel kontor hos firmaadressen ?
- Vi laver her en lille opsummering af nogle af de fordele, du blandt andet opnår ved at have virtuelt kontor hos os:
- Du får en eksklusiv og attraktiv firmaadresse i København K. Firmaadressen får din virksomhed til at fremstå mere professionel.
- Vi hjælper dig med en skræddersyet håndtering af din post, hvor vi kan fremsende din post fysisk eller elektronisk op til 2 gange om ugen.
- Der er hverken depositum, oprettelsespris eller skjulte gebyrer i din adresseservice.
- Du kan få registreret din firmaadresse og virtuelt kontor hos os allerede samme dag.
- Attraktiv firma adresse på Frederiksberg
- En professionel firmaadresse giver tillid til din virksomhed.
Ser dine kunder på hvor din virksomhed er registreret, vil tilliden til din virksomhed falde, hvis denne er registreret på en privat bolig. - Din virksomhed er f.eks. etableret på Sjælland og du vil gerne vise tilstedeværelse og tiltrække kunder fra f.eks. Aarhus og Jylland.
- Nystartet virksomhed – intet cvr nummer endnu?
Hvis du endnu ikke har et CVR-nummer, kan du desværre først få firmaadresse hos os, når du har fået et aktivt CVR-nummer.
Det skyldes, at vi er underlagt hvidvasklovens regler, hvorved vi ved kundeoprettelsen hos os skal foretage en kundekendskabsprocedure. Denne procedure kan kun foretages af et i forvejen eksisterende CVR-nummer.
Det betyder for dig, at du som første trin er nødt til at stifte dit CVR-nummer med brug af firmaadresse andetsteds – fx hos dig selv eller hos en bekendt.
Først herefter kan du som næste trin udfylde vores tilmeldingsformular, hvorefter kundekendskabsproceduren hos os kan begynde.
Efter denne er fuldendt, og du godkendes som kunde hos os, kan du flytte din firmaadresse til Firmaadressen.
- Posthåndtering – breve er gratis optil 10 pr. måned
Når vi modtager post til dig, sender vi den på først kommende forsendelsesdag – tirsdag, onsdag, torsdag og fredag – afhængigt af dit valg).
Du betaler intet i porto, service, mv. for videresendelse af fysiske breve op til 10 pr. måned, da dette er inkluderet i dit kontingent – så længe vi videresender til en dansk adresse.
Pakkehåndtering – pakker
Når vi modtager pakker til dig, sender vi den på først kommende forsendelsesdag – tirsdag (og torsdag – afhængigt af dit valg).
Binavne
Du betaler kr. 95,- for første ekstra binavn (ekskl. moms). Prisen er herefter +49 kr./md. pr. yderligere binavn, du måtte ønske at registrere.
Ændring af aftale
Ønsker du at ændre din aftale, f.eks. fra månedlig til halvårlig betaling, så du sparer nogle penge, kan du nemt gøre dette. Du sender os blot en mail om dit ønske til info@firmaadressen.dk.
Betaling
Har du valgt startdato for adresseservice midt i en kalendermåned (fx d. 10/1), opkræves første betaling for den dato og en måned frem (dvs. samlet fra 10/1 – 10/2).
- Kan jeg have kun p-enhed?
Det er desværre ikke muligt at benytte Firmaadressen som kun en p-enhed (mens hjemstedsadressen er andetsteds). Som følge af lovgivningen kan p-enheder kun foreligge på adresser hvor der fysisk er ansatte eller udøves økonomisk aktivitet. Det er kun lovligt at have P-enhed hos Firmaadressen, hvis din hjemstedadresse samtidigt er registreret her.
Uberettiget brug af adressen
OBS! Uberettiget brug af adressen bliver politianmeldt samt anmeldt til myndighederne. Såfremt du uden vores godkendelse har CVR-registreret adressen til brug for din virksomhed, har du samtidigt givet tilsagn til, at adressen tilbageregistreres til din privatadresse.
Kan der modtages pakker på adressen?
Yes der kan godt modtages pakker
Kan jeg benytte firmaadressen på min hjemmeside?
Ja, det kan du godt. Det er dog vigtigt, at hjemmesiden som du skriver adressen på tilhører virksomheden, som du betaler for hos os. Er du i tvivl, så spørg os endelig først.
- Jeg har flere navne på mit CVR-nummer, skal jeg betale for dem alle?
Ja, der skal betales for alle binavne, der ønskes registreret på vores adresse. Du behøver dog ikke at registrere alle dine binavne hos os. Du betaler dermed kun for de navne, du ønsker registreret på vores adresse. Prisen er +95 kr./md. for første ekstra binavn. Prisen er herefter +49 kr./md. pr. yderligere binavn, du måtte ønske at registrere.
- Er der binding på adresseservice?
Du er bundet til perioden, den igangværende periode. Heri er der kun 1 dags opsigelsesvarsel, når du tilmelder dig adresseservice hos os.
Ønsker du at opsige dit abonnement, skal du blot senest opsige dagen før udløbet af aftaleperioden. Det betyder konkret, at din opsigelse skal være modtaget senest den næstsidste dag i aftaleperioden.
Opsigelse og afmeldelse af adresseservice
Aftalen er bindende for den periode, som du har forudbetalt for. Din aftale skal derfor opsiges senest dagen før, at perioden udløber.
Herudover skal du sende os dokumentation (fra virk.dk) for, at adressen er fjernet fra os senest på sidstedagen i din aftaleperiode.
Ønsker du at opsige din aftale, skal du sende os en mail på info@firmaadressen.dk.
Firmaadressen kan til enhver tid opsige samarbejdet med øjeblikkelig virkning.
Er der forskel på virtuelt kontor og adresseservice?
På internettet vil du opleve, at adresseservice og virtuelt kontor anvendes i flæng. Men hvad dækker disse begreber?
Adresseservice er et synonym for, at en virksomhed betaler for en adresse uden et fysisk kontor.
Begrebet virtuelt kontor betyder det samme som adresseservice. Men begrebet virtuelt kontor er umiddelbart det mest udbredte på nettet som følge af, at ordet virtuelt kontor giver en suveræn henvisning til det essentielle i vores aktuelle verden.
I dag arbejder vi mere virtuelt end nogensinde. Under Corona blev hele verdenen udfordret. Men vi opdagede, at arbejdsopgaverne i mange forskellige brancher kunne udføres ved at arbejde hjemmefra. Så mange mennesker blev dengang overraskede over, hvor mange forskellige typer arbejdsopgaver, der kunne udføres virtuelt på succesfuld vis. Hjemmearbejdspladser er derfor i dag blevet langt mere udbredt.
Denne erfaring giver os nye muligheder for at kunne drive selvstændig virksomhed, fordi vi virtuelt kan udføre langt flere opgaver end tidligere forventet.
Og så er det her, at det virtuelle kontor kommer ind i billedet.
Hvad er et virtuelt kontor?Du kan som selvstændig få en professionel adresse til din virksomhed, hvis du ikke har mulighed for eller lyst til at have virksomhedens adresse på din privatadresse.
Et virtuelt kontor er en enkel og billig ydelse, som er tilknyttet vores kontorfællesskab
Du kan med et virtuelt kontor hos os opnå følgende:
Have et sted at modtage post
Have et sted at modtage pakker
Få videresendt post til alle EU lande
Få en officiel adresse til din virksomhed og og derfor bruge vores adresse i CVR registretEr du i tvivl om, hvordan du skifter firmaadresse, kan du følge vores guide til adresseskift
Følg os på facebook